بیوگرافی عمادفیت لاو [RB:Rozblog_Dynamic_Code] [RB:Rozblog_Js] تغییر لوگو

بیوگرافی عمادفیت لاو

تبلیغات زیر هدر
محل تبلیغات محل تبلیغات

بیوگرافی عمادفیت لاو

نویسنده : ، موضوع : تک اهنگ , , سه شنبه 6 مهر 1395 , 14:31 ارسال شده , 742 بازدید

#بیوگرافی_عماد_فیت_لاو

سید عماد افصحی یا همون عماد فیت لاو از سال ۱۳۹۵استارت خوانندگی رو زد و با آهنگ برنده شروع به کار کرد

عماد افصحی در مورد لقبش (فیت لاو)میگویید که این لقب رو به خاطر زیاد بودن احساسم به من میگفتن

عماد افصحی متولد ۱۳۷۷.۹.۳ساکن تهران---دولت آباد_شهر ری هست

 

سبک

او درباره سبک خوندش میگوید

دیسلاو موضوعی و سبکیه که راحت میشه حرف رو به مخاطب رسوند و راحت میتوان با مخاطب(شنونده)ارتباط بر قرار کرد

 

زندگی

همه زندگی سختی داشتن همه تو زندگیشون یه مشکلایی هست که حل شدنی نیست

منم دردم از خیلیا کمتر نیست ک شاید زیادم باشه نسبت به سنم

من درگیر موضوع هایی بودم درگیر موضوع هایی شدم که خیلیاتون شاید تو فیلم دیده باشین فقط   من قرصای اعصاب مصرف کردم بستری بودم یه مدت به حرف هم راحت میشه خوند هم راحت میشه نوشت ولی باید دردشو بکشین تا بفهمین من چی کشیدم البته دور ازجونه همه  اون موقع ها من اصلا شرایط مناسبی نداشتم مادرمم مریض بود و خیلی از چیزایی دیگه...

 

 

شهرت

کسی نیس که از شهرت خوشش نیاد منم نمیگم شهرتو دوس ندارم اما هر کاری که خوندم تمام تلاشمو کردم تنها حرف من تو موسیقی نباشه

از همه پرسیدم غمشونو بلاخره ی جوری تو آهنگ جا دادم حرفای دوستان و طرفدارارو ولی هیچ کدومش به خاطر شهرت نبود منم دوس دارم مثل خیلیا که خیلیا پشتشونن معروف باشم اما خودم دارم کم کم میرم جلو و هر چی از این راه به دست بیارم مدیون خودم و کارای خودم و آقا محمد رحیمیه


تبلیغات 468 در ادامه مطلب زیر پست محل تبلیغات
درباره نویسنده
آواتار نویسنده

درباره نویسنده :

توضیحی درباره نویسنده سایت

مطالب مرتبط

دانلود آلبوم جدید محسن چاوشی

دانلود آلبوم جدید محسن چاوشی

دانلود اهنگ جدید سعید تاتایی

دانلود اهنگ جدید سعید تاتایی

دانلود اهنگ جدید رضا پیشرو

دانلود اهنگ جدید رضا پیشرو

دانلود جدید اهنگ بهزاد پکس و احمد سلو به نام تو داری میری

دانلود جدید اهنگ بهزاد پکس و احمد سلو به نام تو داری میری

دانلود جدید اهنگ رضا صادقی به ناماحساس رویایی

دانلود جدید اهنگ رضا صادقی به ناماحساس رویایی

دانلود جدید اهنگ The Ways به نام تاوان

دانلود جدید اهنگ The Ways به نام تاوان

دانلود آهنگ جدید علی عبدالمالکی تهران شلوغه

دانلود آهنگ جدید علی عبدالمالکی تهران شلوغه

دانلود اهنگ جدیدیاسر بینام به نام کجاشو دیدی

دانلود اهنگ جدیدیاسر بینام به نام کجاشو دیدی

دانلود اهنگ جدیدسهیل صبوحی به نام یک خاطره یک پاییز

دانلود اهنگ جدیدسهیل صبوحی به نام یک خاطره یک پاییز

دانلود آهنگ جدید کامران مولایی و سعید لطفی مانتوی خاکستری

دانلود آهنگ جدید کامران مولایی و سعید لطفی مانتوی خاکستری

نمایش کلیه نظرات
نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:


تمامی حقوق متعلق به همین سایت میباشد و کپی برداری از مطالب با ذکر منبع مجاز میباشد .
طراحی توسط موزیک تم مترجم